Jak zalogować się do panelu administratora home.pl?
Logowanie do panelu administratora home.pl wymaga posiadania konta, a to oznacza posiadanie usług w home.pl i analogicznie w AZ.pl. Podczas rejestracji pierwszej usługi w home.pl zostaniesz poproszony o podanie danych abonenta. Będą one niezbędne do rozliczenia usług oraz ich rejestracji, np. domen czy certyfikatów SSL.
Podczas rejestracji usługi system poprosi Cię także o podanie adresu e-mail oraz ustalenie hasła dostępu do konta. Od tej pory możesz zalogować się do panelu home.pl korzystając z podanego maila oraz ustalonego hasła. Ten sam adres e-mail będzie pierwszym adresem podanym do korespondencji z firmą, możesz go oczywiście zmienić ustalając dodatkowy adres kontaktowy.
- WAŻNE! Powinieneś wiedzieć, że logowanie do panelu możliwe jest na dwa sposoby: za pomocą adresu e-mail lub nazwy posiadanej usługi. Ten drugi sposób logowania dotyczy kont rejestrowanych przed 2018 rokiem, a które są obsługiwane jeszcze w poprzedniej wersji panelu administratora. Przeczytaj więcej o logowaniu nazwą usługi.
Logowanie do panelu home.pl odbywa się za pomocą adresu e-mail wskazanego w procesie rejestracji pierwszej usługi, tj. zakładania konta oraz ustalonego hasła.
Każde konto klienta posiada unikalny adres e-mail do logowania, nie ma możliwości abyś jednym adresem logował się do wielu kont. Jeśli usługi rejestrujesz na te same dane abonenta, będą one widoczne w panelu tego samego konta abonenckiego.
Jak zalogować się do panelu administratora home.pl?
Logowanie rozpocznij na stronie www.home.pl > kliknij Panel na górze ekranu lub przejdź od razu pod adres panel.home.pl, a następnie wprowadź adres e-mail i hasło.
Po naciśnięciu przycisku Zaloguj się nastąpi logowanie do panelu home.pl.
Nie udało Ci się zalogować? Skorzystaj z opcji Resetuj hasło podając adres e-mail używany do logowania. Na skrzynkę e-mail otrzymasz wiadomość z informacją o zmianie hasła.
- Czytaj więcej jak zmienić lub odzyskać hasło do panelu home.pl.
Udało Ci się zalogować ale już czas aby odświeżyć i zaktualizować hasło do konta? Zmień je korzystając z opcji Resetuj hasło lub po zalogowaniu do panelu administratora w ustawieniach konta.
Logowanie do konta nazwą usługi zamiast adresu e-mail
Wyjątek od reguły (nieznaczny) dotyczy sytuacji gdy rejestrowałeś usługi przed 2018 rokiem i korzystasz nadal z poprzedniej wersji panelu administratora. Zapewne do tej pory logowałeś się używając nie adresu e-mail (chociaż mogło tak być jeśli posiadasz usługę płatnej skrzynki pocztowej Personal email) a nazwą swojej usługi administracyjnej, np. identyfikatorem serwera, nazwą domeny, numerem certyfikatu SSL, itp..
- Przykład: logowanie do nowej wersji panelu odbywa się za pomocą adresu e-mail, np. [email protected]. Logowanie realizowane jest też do poprzedniej wersji panelu a loginem jest identyfikator usługi, np. serwer123456, 13234.ssl lub moja-firma.pl
Jeśli dotyczy to Ciebie to przygotowałem osobny artykuł poświęcony logowaniu za pomocą poprzedniej wersji identyfikatora czyli logowaniu do poprzedniej wersji panelu administratora home.pl.