Automatyczne odpowiedzi poza biurem w programie Outlook

W poniższym artykule znajdziesz informacje o możliwości włączenia autorespondera, tj. asystenta nieobecności przesyłającego automatyczne odpowiedzi e-mail w aplikacji Outlook dla komputerów PC oraz Mac.
- Jak włączyć autoresponder w poczcie home.pl?
- Co to jest autoresponder? Informacje podstawowe
- Automatyczna odpowiedź e-mail Poczta Onet
Powinieneś wiedzieć, że konfiguracja automatycznych odpowiedzi w programie Outlook (i zwykle w każdym innym programie do obsługi poczty) to rozwiązanie, które wprowadzasz w aplikacji. Aby działało, aplikacja także musi pozostać włączona podczas nieobecności gdyż wprowadzone ustawienia nie są przekazywane na serwer poczty.
Od tej reguły są wyjątki, np. gdy korzystasz z poczty Exchange, której ustawienia są w pełni synchronizowane między programem pocztowym a serwerem poczty. Nawet po wyłączeniu poczty Outlook (programu), konto e-mail posiada informacje o włączonych automatycznych odpowiedziach poza biurem.
- Program pocztowy łączy się z serwerem poczty, odbiera pocztę lub z jego pomocą wysyła nową. Jeśli chcesz wprowadzać ustawienia w skrzynce e-mail, które będą nadrzędne względem programów pocztowych, powinieneś dokonać zmian bezpośrednio w ustawieniach konta e-mail. Rozwiązanie to nie dotyczy poczty Exchange, która zapewnia pełną synchronizację ustawień między programem a serwerem poczty.
Automatyczne odpowiedzi poza biurem w programie Outlook
Uruchom program do obsługi poczty na komputerze PC lub MAC:
- Wybierz Plik > Odpowiedzi automatyczne.
- W polu Odpowiedzi automatyczne wybierz opcję > Wyślij odpowiedzi automatyczne .
- Teraz wprowadź informacje o automatycznych odpowiedziach wybierając zakres dat ich działania, treść oraz odbiorców. Brak określonych dat OD i DO spowoduje, że autoresponder będzie działał od chwili jego włączenia ręcznie i/lub do momentu jego wyłączenia.
- Zapisz ustawienia.
Nie widzę opcji automatycznej odpowiedzi
Jeśli nie widzisz tej opcji, oznacza to że korzystasz z poczty POP3/IMAP a nie Exchange.
W tej sytuacji zmiany ustawień autorespondera dokonaj bezpośrednio w panelu konfiguracji swojej skrzynki e-mail.
Sprawdź:
- Jak włączyć autoresponder w poczcie home.pl?
- Jak włączyć automatyczne odpowiedzi Poczta Onet?
- Jak skonfigurować asystenta nieobecności Poczta WP?
- Gdzie wprowadzić ustawienia odpowiedzi poza biurem w poczcie Gmail?
- Konfiguracja automatycznych odpowiedzi poza biurem w poczcie Outlook.com
- Jak włączyć asystenta nieobecności w poczcie Office 365?