Karczma TVDowiedz się więcej o telewizorach Android TV, cenach i obsłudze VOD i najlepszych grach na konsole.

Automatyczne odpowiedzi poza biurem w programie Outlook



W poniższym artykule znajdziesz informacje o możliwości włączenia autorespondera, tj. asystenta nieobecności przesyłającego automatyczne odpowiedzi e-mail w aplikacji Outlook dla komputerów PC oraz Mac.

Powinieneś wiedzieć, że konfiguracja automatycznych odpowiedzi w programie Outlook (i zwykle w każdym innym programie do obsługi poczty) to rozwiązanie, które wprowadzasz w aplikacji. Aby działało, aplikacja także musi pozostać włączona podczas nieobecności gdyż wprowadzone ustawienia nie są przekazywane na serwer poczty.

Od tej reguły są wyjątki, np. gdy korzystasz z poczty Exchange, której ustawienia są w pełni synchronizowane między programem pocztowym a serwerem poczty. Nawet po wyłączeniu poczty Outlook (programu), konto e-mail posiada informacje o włączonych automatycznych odpowiedziach poza biurem.

  • Program pocztowy łączy się z serwerem poczty, odbiera pocztę lub z jego pomocą wysyła nową. Jeśli chcesz wprowadzać ustawienia w skrzynce e-mail, które będą nadrzędne względem programów pocztowych, powinieneś dokonać zmian bezpośrednio w ustawieniach konta e-mail. Rozwiązanie to nie dotyczy poczty Exchange, która zapewnia pełną synchronizację ustawień między programem a serwerem poczty.

Automatyczne odpowiedzi poza biurem w programie Outlook

Uruchom program do obsługi poczty na komputerze PC lub MAC:

  1. Wybierz Plik > Odpowiedzi automatyczne. 
  2. W polu Odpowiedzi automatyczne wybierz opcję > Wyślij odpowiedzi automatyczne .
  3. Teraz wprowadź informacje o automatycznych odpowiedziach wybierając zakres dat ich działania, treść oraz odbiorców. Brak określonych dat OD i DO spowoduje, że autoresponder będzie działał od chwili jego włączenia ręcznie i/lub do momentu jego wyłączenia.
  4. Zapisz ustawienia.

Nie widzę opcji automatycznej odpowiedzi

Jeśli nie widzisz tej opcji, oznacza to że korzystasz z poczty POP3/IMAP a nie Exchange.

W tej sytuacji zmiany ustawień autorespondera dokonaj bezpośrednio w panelu konfiguracji swojej skrzynki e-mail.

Sprawdź:

  • Jak włączyć autoresponder w poczcie home.pl?
  • Jak włączyć automatyczne odpowiedzi Poczta Onet?
  • Jak skonfigurować asystenta nieobecności Poczta WP?
  • Gdzie wprowadzić ustawienia odpowiedzi poza biurem w poczcie Gmail?
  • Konfiguracja automatycznych odpowiedzi poza biurem w poczcie Outlook.com
  • Jak włączyć asystenta nieobecności w poczcie Office 365?

Tags: , ,

Dodaj komentarz