Karczma TVHOW TO and WHY NOT?

Jak założyć skrzynkę e-mail w home.pl?

Tworzenia konta pocztowego w home.pl możesz wykonać na dwa sposoby:

  • rejestrując usługę hostingu czyli własny serwer obsługujący m.in. pocztę e-mail oraz strony WWW,
  • rejestrując samodzielną usługę konta e-mail, tzw. Prywatny E-mail

Oczywiście możesz też skorzystać z poczty Gmail dla firm czy pakietu Office 365 i poczty Exchange. To, w mojej ocenie, są jednak narzędzia bardziej nastawione na cel, pracę z pocztą.

Różnica między dodawaniem skrzynki e-mail w ramach hostingu a rejestracją prywatnej, pojedynczej skrzynki, polega na tym, że hosting umożliwia Ci (wymaga) zarejestrowana też własnej domeny. Masz więc wpływ i na to co będzie przed znakiem @ jak i za nim.

Hosting dodatkowo umożliwia Ci dodawanie stron WWW i przechowywanie plików. W przypadku prywatnego, pojedynczego konta masz po prostu skrzynkę e-mail w jednej z domen (to co po znaku @), oferowanej przez home.pl.

Tyle w teorii, w praktyce dochodzi inna przestrzeń, inne narzędzia obsługi, itp.. Wspólny jest fakt, że będziesz miał pocztę, będziesz ją tak samo konfigurował w każdym programie pocztowym oraz, że, możesz korzystać z poczty za pomocą serwisu poczta.home.pl

Jak założyć skrzynkę e-mail w home.pl – mam hosting i domenę

Jeśli zarejestrowałeś i opłaciłeś domenę internetową oraz hosting, np. Hosting Biznes czy WordPress Hosting SSD to w pierwszej kolejności musisz przypiąć domenę do hostingu.

  • Sprawdź jak podłączyć domenę do hostingu w nowym Panelu Klienta home.pl

Następnie możesz rozpocząć dodawanie skrzynki e-mail:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl pod adresem www.panel.home.pl
  2. Przejdź do sekcji Poczta i kliknij przycisk Dodaj
  3. Mechanizm tworzenia konta e-mail jest bardzo przyjazny. Jeśli masz więcej domen i serwerów, możesz szybko odszukać interesującą Cię domenę.
  4. Wybierz domenę czyli to co będzie po znaku @ w Twoim adresie e-mail, jeśli nie widzisz żadnej domeny, to patrz wyżej – Jak podłączyć domenę do serwera?
  5. Podaj nazwę skrzynki e-mail, tj. login (to co będzie przed znakiem @)
  6. Nadaj kontu hasło – zadbaj aby było silne, bezpieczne i nie zapisuj go w notatniku (polecam korzystać z KeePass i przechowywać hasła w ten sposób).
  7. Zapisz ustawienia. Konto zostało utworzone.

Po utworzeniu konta masz już adres e-mail i hasło. Adres e-mail jest także loginem. Przejdź na stronę www.poczta.home.pl i zaloguj się do swojej skrzynki e-mail, przynajmniej jeden raz aby aktywować konto.

Jak założyć skrzynkę e-mail w home.pl – Prywatny e-mail

Tworzenia konta prywatnego czyli pojedynczej, płatnej, skrzynki e-mail zaczynasz już na etapie jej rejestracji. Kupujesz usługę i wskazujesz jaki adres/nazwę ma posiadać.

  1. Zacznij od przejścia do oferty i wybrania usługi Prywatny e-mail
  2. Kliknij Wybieram i wprowadź nazwę konta e-mail, to co przed znakiem @ – kliknij Sprawdź.
  3. Wybierz jeden z dostępnych adresów. Jeśli nie ma nic co by Cię interesowało, wyszukaj inną nazwę. Pamiętaj, że liczba domen (po znaku @) jest ograniczona i wskazana przez home.pl
  4. Dokonaj standardowej rejestracji usługi – czytaj więcej. Nadane w procesie rejestracji hasło, będzie jednocześnie hasłem do skrzynki e-mail jak i do Panelu Klienta.

Po utworzeniu konta masz już adres e-mail i hasło. Adres e-mail jest także loginem. Przejdź na stronę www.poczta.home.pl i zaloguj się do swojej skrzynki e-mail, przynajmniej jeden raz aby aktywować konto.

Related posts:

Zakochaj się w usługach home.pl - zostań testerem beta.home.pl
Ręczna instalacja CMS WordPress na hostingu home.pl
Jak zalogować się do panelu home.pl?